woensdag 17 oktober 2012

Aan de haak geslagen.....

Ook ik ben aan de haak geslagen door blogland. Letterlijk en figuurlijk.
Wilde het al langer, maar stelde het steeds uit.

Haken doe ik nu ongeveer 2 jaar en heb het mezelf aangeleerd met de laptop op schoot.
Ik word geïnspireerd door meerdere blogs die ik volg en met veel plezier lees.
Het begon met een bloemetje, daarna Amigurumi's en nu de grotere projecten zoals kussens en shawls.

16 jaar geleden aan de haak geslagen door mijn grote vriend en 2 jaar geleden pas echt gevangen.
Samen hebben we een kleine vriend en vriendin van 7 jaar oud.
Een parttime werkende moeder die houdt van doorleefde spullen en gek is op kringloopwinkels en rommelmarkten. De mooiste schatten vind ik daar.
Ook struin ik regelmatig het internet af, op zoek naar haakpatronen en alles wat ik mooi vind.

Vandaag maakte ik een armband af. Ik ben er erg tevreden mee en het is ook nog lekker warm aan mijn pols.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...