vrijdag 22 maart 2013

En de kippen worden geadopteerd door....



Ik dacht, laat ik ook eens hip doen en er ook een Random number generator tegenaan gooien om de uitslag van de Give Away te bepalen.

En deze gaf aan:

 

En dat is Angeline van het blog Mijn eigen plekkie

Nu maar hopen dat er geen vechthaan bij zit, 
die er met het vlees vandoor gaat als je de deksel van de pan tilt :-)

Als je mij jouw adres wilt mailen, komen ze naar je toe gescharreld.

Alle deelnemers bedankt voor het meedoen en voor de nieuwe volgers een hartelijk welkom.


Het borduurpatroon van de kippen vind je hier.
De kippen zijn geborduurd op een gehaakt lapje van vasten.
Je telt hoeveel kruisjes het borduurpatroon nodig heeft in de hoogte en breedte en haakt 2 tot 4 vasten extra aan beide zijden van je vastenlapje.
Dit lapje maakt je vast op een lapje, die ik gemaakt heb van stokjes, waarvan jezelf de grote bepaald.

Fijn weekend allemaal.

7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd winnaar !!

    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Angeline, van harte gefeliciteerd!
    Bedankt voor het organiseren van de give-away.
    Fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh Wat een verrassing!!!Ik ben er superblij mee,want ze passen mooi in mijn keuken en daar komen ze zeker ook te hangen bij het fornuis!ThanXxx...ga je mijn adres mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk daar zal ze erg blij mee zijn.
    Bedankt voor het organiseren.

    Fijn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met het gewonnen kadootje en veel plezier ermee, ik ga ze nu ik ze helaas niet gewonnen hebt maar zelf haken en borduren! Bedankt vor de link naar het patroon.....

    Groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Angeline en heel veel plezier ermee.
    Was een leuke give away!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...